Соціальний педагог інформує
Сенежук Зоя Володимирівна – соціальний педагог Кобаківського ліцею імені Марка Черемшини
Анкетні дані
Дата народження: 21 квітня 1991р
Освіта: вища, у 2015 р. закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, м. Івано – Франківськ.
Спеціальність: «Соціальна педагогіка», кваліфікація – соціальний педагог, практичний психолог, викладач соціальної педагогіки.
Кваліфікація: спеціаліст ІІ категорії
Стаж роботи: 11 років.
0683395776
zoiasenezhuk@gmail.com
Сайт – https://sites.google.com/view/zoiasenezhuk91
Діяльність соціального педагога в закладах освіти передбачає створення умов для успішної соціалізації та адаптації учня, як процесу набуття ним соціальної компетентності, формування і ствердження його як особистості, входження в активне громадське життя.
Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів та попередженнї впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості
ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:
“«Запобігання та профілактика конфлікту і булінгу в освітньому процесі».
МЕТА:
-
створення безпечного освітнього середовища;
-
формування у здобувача освіти ціннісних життєвих навичок;
-
підвищення у здобувача освіти мотивації до навчання;
-
попередження дитячих конфліктів та булінгу, соціальної дезадаптації;
-
формування у здобувача освіти критичного мислення, навичок самопрезентації, активної громадської позиції;
-
укріплення між учасниками освітнього процесу довірливих та доброзичливих стосунків.
ЗАВДАННЯ:
· допомога здобувачеві освіти в адаптації;
· робота з «групою ризику» та здобувачами освіти які мають статуси;
· допомога та підтримка підлітків у кризових ситуаціях;
· соціально-педагогічна просвіта батьків;
· соціально-педагогічна просвіта викладачів;
· соціально-педагогічний супровід інклюзивної освіти, дітей з особливими освітніми потребами;
· налагодити зв’язки з громадськістю;
· вирішення конфліктних ситуацій серед учасників освітнього процесу;
· забезпечити додержання основних соціально-правових потреб здобувача освіти;
· вивчити особливості діяльності і розвитку учнів, мікроклімату груп;
· спрогнозувати на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи;
· забезпечити дотримання норм охорони та захисту прав дітей, представляти їх інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, поліції, суді тощо);
· профілактика правопорушень неповнолітніх, запобігання вживанню алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагування здорового способу життя.
-
29 Вересня 2025Виховна година "Безпека на кожному кроці"
-
29 Вересня 2025Ранкова руханка від учнів 9 Б класу
-
23 Вересня 2025Президент ліцею склав присягу!
-
22 Вересня 2025Флешмоб до Дня Миру
-
22 Вересня 2025Міжнародний День Миру
-
19 Вересня 2025Підсумки виборів Президента ліцею
-
17 Вересня 2025Передвиборчі дебати у ліцеї
-
16 Вересня 2025Передвиборча кампанія учня 10 класу Бельського Дениса