Навчання в умовах карантину для 9-Б класу

Українська мова

  1. 16.03.2020
    Тема. Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові
    знаки в таких реченнях.
    Завдання: § 29, вправи 326,327.
  2. 19.03.2020
    Тема. Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим
    зв’язком.
    Завдання: § 29, вправи 328, 329.
  3. 30.03.2020.
    Тема. Складні речення з різними видами зв’язку.
    Завдання: § 29, вправи 330, 331.
  4. 02.04.2020.
    Тема. Повторення вивченого. Підготовка до контрольної роботи.
    Завдання: повторити § 25 – 29, скласти і записати опис пам’ятника
    (стор. 185) в художньому стилі. Використати 2-3 складних речення з
    різними видами зв’язку.
  5. 06.04 Укр . мова Повторення вивченого . Складне речення з різними видами зв‘язку. Виконати вправи 321- 323
  6. 09. 04 Тренувальні вправи Виконати вправи 324, 325 Конспект «Послідовність синтаксичного розбору складного речення з різними видами зв‘язку» с.184
  7. 13. 04 Контрольна робота Різнорівневі тестові завдання « Складне речення з різними видами зв‘язку»
  8. 16. 04 Аналіз виконаних робіт .Узагальненя знань з теми
  9. 23. 04 Текст. Його основні ознаки Будова тексту Опрацювати п.30,31 Виконати вправи 338(усно), 339,343( письмово)
  10. ( 27.04)
    Тема. Будова тексту. Мікротема. Абзац.
    Завдання: опрацювати § 31, вправа 340.(30.04)
    Тема. Ключові слова в тексті й абзаці.
    Завдання: опрацювати § 31, вправи 341, 343.(4.05)
    Тема. Види й засоби між фразового зв’язку.
    Завдання: опрацювати § 52, вправа 355.(7.05)
    Тема. Тези прочитаної науково-пізнавальної статті.
    Завдання: стор. 196, вправи 345, 346.

Українська література

  1. 16.03.2020
    Тема. Тема жіночої долі. «Катерина».
  2. Завдання: прочитати поему «Катерина». Охарактеризувати героїню
    за поданим планом.
  3. 19.03.2020.
    Тема. Різні типи втілення теми жіночої долі: романтичний
    («Катерина»), реалістично-побутовий («Наймичка»).
    Завдання: прочитати поему «Наймичка», скласти до неї план.
    Дібрати прислів’я, приказки, афоризми до теми поем Т. Шевченка.
  4. 30.03.2020.
    Тема. Поведінка, вчинки героїнь поем «Катерина» і «Наймичка».
    Завдання: опрацювати теоретичний матеріал (стор. 234,135)
    скласти порівняльну характеристику образів Катерини і Ганни.
  5. 02.04.2020.
    Тема. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство,
    жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»)
    Завдання: скласти власне висловлювання на тему « Досвід – ім’я,
    яке людина дає своїм помилкам».
  6. 06.04 Різні типи втілення теми жіночої долі в творчості Шевченка Дослідження поеми»Катерина». « Наймичка»
  7. 09. 04 Твір – коментар» Вічна тема материнства у творчості Шевченка»
  8. 13.04 Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього.»Доля» Письмова відповідь:За яку науку поет дякує долі? (півсторінки)
  9. 16. 04 «Росли укупочці , зросли».Риси автобіографізму в образі ліричного героя. Словник – лірична медитація
  10. 23.04 Біблія в житті Шевченка. Молитва як жанр у творчості поета «Ісаія.Глава35» Виписати афоризми Тараса Шевченка
  11. (24.04)
    Контрольна робота. Твір. Тарас Григорович Шевченко – геніальний
    поет і дивовижна людина.(27.04)
    Тема. Пантелеймон Куліш – відомий письменник, перший
    український професійний літературний критик, перекладач, автор
    підручників, українського правопису.
    Завдання: опрацювати біографію письменника, виписати і вивчити
    поняття «роман», «історичний роман», «роман-хроніка».
    (30.04)
    Тема. П. Куліш. «Чорна рада» – перший україномовний історичний
    роман – хроніка.
    Завдання: прочитати роман « Чорна рада», виконати завдання 5, 6
    (стор. 288)
    (4.05)
    Тема. П. Куліш. «Чорна рада». Непросте життя і романтичні пригоди
    головних героїв.
    Завдання: визначити тему, ідею, основну думку, проблематику
    твору, виконати завдання 7 – 11.
    (7.05)
    Тема. Написання твору на тему: «Актуальність роману
    Пантелеймона Куліша «Чорна рада» в наш час».
    Завдання: написати твір.

Інформатика:

  1. Робота з підручником #34, 35, 36 – ст. 189-200
  2. Практична робота №12 – ст. 203
  3. Створити проект для розв’язання задачі. За даними таблиці кількості опадів протягом року за місяцями визначити кількість опадів за рік, місяці, в яких досягалося найбільше і найменше значення.
  4. Завдання на 07.04.2020, 08.04.2020
    Прочитати конспект уроку та записати основне в зошит!
    https://drive.google.com/file/d/1Y342bZ0X6Irmqt3en6URDCcqjV5mJ1CB/viewПереглянути презентацію та виконати домашнє завдання з
    презентації!https://drive.google.com/file/d/19uofSWkyD3tsxo7thXfU4aQbMEbbK77D/view
  5. Завдання на 14-28.04, 04.05 2020. Розв’язування компетентнісних задач.Тема проекту:Ремонт у кімнатіЗавдання:• Зробити розрахунки для ремонту у кімнати максимально вигідно.• Обрати найвигідніші матеріалиТЕМА: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧhttps://drive.google.com/file/d/1PfAJ-L3dGS3tLYqO3veeu7FzhouYV2dV/view
  6. 05.05 Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту, розподіл ролей і планування колективноі діяльності. Підібрати інформаційні матеріали.
  7. 08.05 Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту. Опрацювати навчальний матеріал.
  8. 12.05 Виконання колективного навчального проекту. Підібрати тему для проекту.
  9. 15.05 Виконання колективного навчального проекту. Виконати завдання проекту.
  10. 19.05 Виконання колективного навчального проекту. Створити презентацію.
  11. 22.05 Виконання колективного навчального проекту. Опрацювати результати проекту.
  12. 26.05 Виконання офісних веб-програм та інтернет середовищ для публікації результатів роботи. Підготуватися до захисту проекту.
  13. 29.05 Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Хімія:

  1. 13.03.
    Тема . Представники карбонових кислот
    Завдання . Параграф 29.Виписати поняття « мило » , які види мила
    існують16.03
    Тема. Жири
    Завдання . Параграф 30. Виписати , що таке жири , їх класифікація ,
    властивості жирів та їх застосування20.03.
    Тема . Вуглеводи
    Завдання . Параграф 31 . Написати конспект « Глюкоза » ст. 173-176
  2. 30.03
    Тема. Сахароза
    Завдання . Написати конспект « Сахароза » ст. 176-17903.04
    Тема. Полісахариди
    Завдання . Параграф 32 . Зробити таблицю порівнянь « Крохмаль і
    целюлоза »
  3. 06.04 Тема: Амінооцтова кислотаД/з Написати опорний конспект
    10.04 Тема: Білки
    Д/з Опрацювати параграф 33 стор. 186-188. Виконати вправу No238, 239 стор. 190
    13.04 Тема: Тренувальні вправи
    Д/з Виконати тести по темі «Вуглеводи»
    17.04 Тема: Білки. Біологічна роль білків
    Д/з Опрацювати §33 стор. 188-190. Виконати вправу 241 стор.190
    24.04 Тема: Природні та синтетичні органічні сполуки
    Д/з Написати опорний конспект з даної теми. Опрацювати §34 стор. 192-194

Фізика:

  1. 13.03 Третій закон Ньютона.Опрацювати § 32. Дати відповіді на контрольні запитання ст. 208(1-4)17.03 Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння.Опрацювати § 33 Вправа 33(1)
  2. 18.03 Розвˈязування задач.Повторити §33. Вправа 33(5).
  3. 20.03 Рух під дією сили тяжіння.Опрацювати §34 Вправа 34 (3, 4, 5)31.03 Розвˈязування задач.Повторити §34. Вправа 34(6, 9)
  4. .01.04 Рух тіла під дією кількох сил.Опрацювати § 35 Вправа 35(1, 2)
  5. 03.04 Розвˈязування задач.Повторити §35. Вправа 35(3, 4, 5).
  6. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Повторити §28-35. Вправа 35(7)Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження». Повторити §28-35Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Опрацювати §36. Вправа 36(1, 2)Розв’язування задач. Повторити §36. Вправа 36(3, 4)Розв’язування задач. Повторити § 36. Дати відповіді на контрольні запитання ст. 229Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. Опрацювати § 37Дати відповіді на контрольні запитання ст. 233. Розв’язування задач. Повторити §37. Вправа 37( 4)Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах. Опрацювати § 38. Вправа 38 (1)
  7. 28.04 Розв`язування задач
    Домашнє завдання: повторити § 38 Вправа 38 (2)
    29.04 Розв`язування задач
    Домашнє завдання: повторити § 37 Вправа 37 (5)
    05.05 Розв`язування задач
    Домашнє завдання: повторити § 36 Вправа 36 (6)
    06.05 Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної
    енергії
    Домашнє завдання: розрахувати лабораторну роботу №7.
    08.05 Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних
    законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження
    Домашнє завдання: опрацювати § 39
    12.05 Розв`язування задач. Підготовка до контрольної роботи
    Домашнє завдання: повторити § 36-39
    13.05 Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»
    Домашнє завдання: повторити § 36-39
    15.05 Захист учнівських проектів
    Підготувати проєкт ст. 260
    19.05 Захист учнівських проектів
    Підготувати проєкт ст. 260
    20.05 Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла.
    Фізика і науково-технічний прогрес
    Домашнє завдання: опрацювати § 40
    22.05 Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та
    збереження енергії
    Домашнє завдання: прочитати ст. 261-263
    26.05 Альтернативні джерела енергії
    Домашнє завдання: прочитати ст.264-26527.05 Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі
    Домашнє завдання: підготувати доповідь.
    29.05 Повторення вивченого

Алгебра:

  1. 12.03 Формула суми перших n членів геометричноі прогресії. Опрацювати #20, вивчити формулу, розв’язати №856, 858, 860
    18.03, 19.03 Сума нескінченої геометричної прогресіі, у якій q<1. Вивчити формули,розв’язати вправи №859,862,864, 868.
    01.04, 02.04 Розв’язування задач, пов’язаних з арифметичною і геометричною прогресією. Опрацювати #21; приклади розв’язання задач на с. 198-200. Розв’язати №879, 881, 883, 885.
    08.04. Математичне моделювання. Опрацювати #22. Опрацювати приклади розв’язання вправ на с.213-214. Розв’язати вправи №940,942,944.
    09.04, 15.04. Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків. Вивчити формули простих і складних відсотків. Повторити відсоткові розрахунки. Розв’язати вправи №960, 964, 971, 974
    16.04. Випадкові події. Ймовірність випадкової події. Опрацювати #23. Опрацювати приклади розв’язання вправ на с. 220-221, розв’язати 981, 983, 985, 987.
    22.04, 23.04 Статистичні дані. Опрацювати # 24, розв’язати вправи №1019, 1021,1022.
    29.04 Розв’язування вправ. Розв’язати завдання для самоперевірки на с. 238-240.
    30.04 Контрольна робота.
    06.05, 07.05,13.05, 14.05 Розв’язування вправ і задач на повторення. Розв’язати вправи № 1058, 1063,
    1080, 1090,1097, 1109, 1121, 1124.
    20.05 Підсумкова контрольна робота. Повторити означення.
    21.05, 27.05 Розв’язування вправ. Повторити теореми і формули. Розв’язати задачі.
    28.05 Підсумковий урок.

Геометрія:

  1. 12.03. Побудова вектора, що дорівнює сумі(різниці) векторів. Розв’язати графічні вправи № 488-490
    18.03 19.03 Множення вектора на число. Опрацювати #16.1, розв’язати №526, 529
    01.04 Колінеарні вектори. Опрацювати #16.2, розв’язати вправи №530, 531.
    02.04 Скалярний добуток векторів. Опрацювати #16.2, розв’язати вправи №534, 537.
  2. 08.04.2020 Скалярний добуток векторів. Опрацювати #17.4, розв’язати онлайн-тестування для підготовки для контрольної роботи(с.181)
    09.04.2020
    Контрольна робота.
    15.04.2020 Повторення і систематизація навчального матеріалу. Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників. Повторити опорний конспект. Розв’язати задачі №701, 702, 708.
    16.04.2020 Повторення і систематизація навчального матеріалу. Трикутники, види трикутників. Площа трикутника. Повторити опорний конспект. Розв’язати вправи № 692, 694,703, 707
    22.04 Повторення і систематизація навчального матеріалу. Подібність трикутників та її застосування. Повторити опорний конспект. Розв’язати вправи №705, 711.Вправи №615-618
    23.04.2020 Повторення і систематизація навчального матеріалу. Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора. Повторити опорний конспект. Розв’язати тест 5 на с.224.
  3. 29.04 Розв’язування прямокутних трикутників. Повторити опорний конспект. Розв’язати Тест 1 на с.54.
  4. 30.04 Теореми косинусів і синусів. Повторити опорний конспект. Розв’язати Тест 2 на с.88.
  5. 06. 05, 07.05 Розв’язування трикутників. Повторити опорний конспект і приклади розв’язання задач. Розв’язати Тест 3 на с. 142.
  6. 13.05 Правильні многокутники. Повторити опорний конспект.
  7. 14.05 Розв’язування вправ на знаходження площ реальних об’єктів. Повторити формули площ геометричних фігур. Опрацювати Додаток №3 (с.232-236).
  8. 20.05. Декартові координати на площині. Повторити опорний конспект. Опрацювати Додаток №1 (с. 227).
  9. 21.05. Підсумкова контрольна робота.
  10. 27.05.  Аналіз підсумкової роботи.
  11. 28.05. Підбиття підсумків за рік.

Іноземна мова:

  1. Впр.3 с.184-185(прочитати і перекласти)
    Впр.2 с.182(письмово)
    Впр.4 с.185(усно)
  2. Повторити Минулий простий, тривалий, перфекний часи!
    Впр.1,2 с.192(письмово)
  3. Всі письмові вправи повинні бути записані у зошиті.
  4. Впр.3 ст.193 (письмово, вибрати правильну часову форму)
  5. Впр.7 ст.194 (письмово, доповнити речення)
  6. Впр.3а ст.196 (усно, виконати тест, перевірити себе Впр.3b ст.197)
  7. Впр.1а ст.201 (прочитати і перекласти)
  8. Впр.6(а) ст.205 (усно)
  9. Впр.7 ст.207 (письмово, знайти інформацію про Едінбург і записати у зошит)
  10. Впр.2 ст.207-209 (опрацювати) Повторити Passive Voice !!!
  11. Впр.1 ст.210 (письмово, вибрати правильну пасивну форму)

Зарубіжна література

  1. Генрік Ібсен “Ляльковий дім” читати
  2. 08.04.Бернард Шоу.”Пігмаліон”.Знати біографію письменника.Прочитати п’єсу.
    09.04.Динаміка образу Елайзи Дулітл.Схарактеризувати образ.
    15.04.Узагальнення та систематизація вивченого.
    16.04.Контрольна робота(різнорівневі тестові завдання.)
    22.04.Шолом-Алейхем.”Тев’є-молочар”.Знати біографію.Написати тези.Прочитати твір.
    23.04.”Тев’є-молочар”.Скласти сюжетний ланцюжок твору.

Правознавство:

  1. 13.03
  2. Тема. Урок узагальнення і систематизації знань з теми “Неповнолітні як суб’єкти цивільних,сімейних та трудових правовідносин”Домашнє завдання.Повторити параграфи 14-21, юридичні терміни та юридичні цифри даної теми.
  3. 20.03.
  4. Тема. Адміністративна відповідальність неповнолітніх.Домашнє завдання.Опрацювати параграф 22,виписати значення юридичних термінів,проаналізувати ситуації з правової точки зору(С.139,завдання 2)Перегляд відеоматеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Brmr2azQtzI03.04.
  5. 03.04
  6. Тема.Кримінальна відповідальність неповнолітніхДомашнє завдання. Опрацювати параграф 23,виписати терміни : кримінальний проступок,злочин,кримінальна відповідальність;виконати запитання 2 (C.148 ,письмово)Перегляд відеоматеріалу: Неповнолітні в’язні https://www.youtube.com/watch?v=Sk5_BoDhkC0
  7. 10.04
    Тема. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної
    відповідальності неповнолітніх
    Домашнє завдання(надсилати в Google Classroom) Опрацювати § 24,
    проаналізувати юридичні ситуації (завдання 2,3,4 на сторінці 150 письмово),за
    допомогою QR коду виконати тестові завдання на С.15217.04
    Тема.Професія ”юрист”. Юристи в нашому житті.
    Домашнє завдання Опрацювати § 25-26,заповніть таблицю на с.166 ”Юридичні
    професії в Україні”,спробуйте скласти ”Моральний кодекс судді”
    Переглянути презентацію:
    https://ppt-online.org/17340924.04
    Тема. Нова українська поліція
    Домашнє завдання. Опрацювати § 27,законспектувати превентивні поліцейські
    заходи та заходи примусу.Проведіть міні-дослідження ”У чому громадяни вбачають
    переваги нової поліції,а за що критикують?”
    Переглянути презентацію:
    https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-pravoznavstva-na-temu-ukrainska-nacionalna-
    policia-dla-ucniv-9-klasu-126235.html
  8. 08.05
    Тема.Практичне заняття.Ігровий суд.Д/з Опрацювати параграф 28,змоделювати проведення судового засідання в цивільній
    або кримінальній справі(письмово),підготуватися до контрольної роботи(повторити
    параграфи 20-28)
    15.05
    Тема.Урок контролю та корекції знань
    Д/з Повторити юридичні терміни та юридичні цифри
    22.05
    Тема.Правова гра ”Найрозумніший”
    Д/з Скласти 3 юридичні ситуації щодо порушення закону неповнолітніми
    29.05
    Тема.Підсумкове узагальнення

Історія України:

    1. 17.03
    2. Тема. Події російської революції 1905–1907 рр. в Україні.
    3. Домашнє завдання. Опрацювати параграф 25,скласти таблицю ”Причини,хід,наслідки революційних подій в Наддніпрянській Україні у 1905-1907 рр.”
    4. Переглянути відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=ygwv0pfleI0

 

  1. 20.03
  2. Тема.Наддніпрянська Україна в 1907-1914рр.
  3. Домашнє завдання. Опрацювати параграф 26,переглянути відеоматеріал і законспектувати зміст Столипінської аграрної реформи: https://www.youtube.com/watch?v=HkUr2I7hM9w
  4. 31.03
  5. Тема.Практична робота № 6 . Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини
  6. Домашнє завдання.Скласти хронологічну таблицю діяльності політичних партій в Галичині та Наддніпрянщині.
Рік Назва партії Територія Лідери Програмні положення,діяльність
  1. Переглянути відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=ehQIN6IYKL8
  2. 07.04
    Тема. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку XX ст.
    Домашнє завдання(надсилати в Google Classroom) Опрацювати § 27,запитання (1-6
    на С.240 письмово). Прослухати аудіозапис новели Василя Стефаника ”Камінний
    хрест” та написати короткий відгук :”Яку головну соціально-економічну проблему
    початку ХХ ст. порушує автор твору?Які Ваші враження від прослуханого твору?”
    https://www.youtube.com/watch?v=9YuK-NiLN-Q
    10.04
    Тема. Суспільно-політичне життя західноукраїнських земель на початку XX ст.
    Домашнє завдання Опрацювати § 28-29,скласти тест у форматі ЗНО.
    Переглянути відеоматеріал:
    https://www.youtube.com/watch?v=BIgnQHRPaKM
    14.04
    Тема. Практичне заняття. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель.Наш край на початку XX ст.
    Домашнє завдання Опрацювати С.249-251,створити презентацію
    ”Андрей Шептицький-митрополит греко-католицької церкви”.Підготуватися до уроку
    узагальнення і систематизації знань,повторити §23-29.
    21.04
    Тема. Урок узагальнення і систематизації знань
    Домашнє завдання За допомогою QR коду виконати тестові завдання на C.236,252.
    24.04
    Тема. Особливості розвитку культурного життя в середині ХІХ – на початку ХХ ст.Розвиток освіти і науки
    Домашнє завдання Опрацювати § 30-31,скласти таблицю:
    Галузь культури Розвиток культури
    Рекомендую для перегляду відеоматеріал:
    https://www.youtube.com/watch?v=YbdbGutzZKM
  3. 28.04
    Тема. Особливості розвитку культурного життя в середині ХІХ – на початку ХХ
    ст.Розвиток української літератури,театру,музики.
    Д/з Опрацювати § 32, продовжувати складати таблицю:
    Галузь культури Розвиток культури
    Завдання на вибір:cкласти фотоколаж відомих діячів даної теми чи записати свою
    розповідь( коротке відео )про розвиток однієї з галузей культури.
    05.05
    Тема. Особливості розвитку культурного життя в середині ХІХ – на початку ХХ ст.
    Українське образотворче мистецтво та архітектура.
    Д/з Опрацювати § 33,записати конспект за переглянутою презентацією
    https://www.youtube.com/watch?v=4PGMbp4e4OY
    08.05
    Тема.Наш край на початку ХХ ст.
    Д/з Підготувати проєкт про розвиток нашого краю чи діяльність відомих краян на
    поч. ХХст.
    12.05
    Тема. Практична робота.Традиції та побут української сім’ї
    Д/з Опрацювати С.274-277,проаналізувати ,які традиції та побут української сім’ї
    збереглися дотепер;повторити параграфи 23-33,підготуватися до контрольної
    роботи
    19.05
    Тема. Урок контролю та корекції знань
    Д/з Повторити історичні портрети відомих українських діячів ХІХ- поч.ХХ ст.
    22.05
    Тема.Внесок України у формування європейської цивілізації
    Д/з Повторити історичні терміни,хронологію ХІХ –поч.ХХ ст.
    26.05
    Тема.Підсумкове узагальнення

Всесвітня історія:

  1. 17.03.2020 (9Б)
  2. 18.03.2020 (9А)
  3. Тема: Японія та Китай
  4. Д/з Опрацювати  § 23-24. Скласти опорний конспект за матеріалом параграфу. Виконати письмове завдання 24 ст. 195. Заповнити порівняльну таблицю ст. 204.
  5. 31.03.2020 (9Б)
  6. 01.04.2020 (9А)
  7. Тема: Спроба модернізації Османської імперії
  8. Д/з Опрацювати  § 25.  Виконати письмове творче завдання “Що заважало Туреччині стати на шлях модернізації?”
  9. 07.04.2020 (9Б), 08.04.2020 (9А)
    Узагальнення і систематизація знань. Виконання практичної роботи
    «Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських
    колонізаторів»
    Завдання: опрацювати ст. 211-218, дати письмові відповіді на питання 1-6 (ст. О
    14.04.2020 (9Б), 15.04.2020 (9А)
    Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ- на початку ХХ ст.
    Д/з опрацювати  § 26, виконати завдання 13,14 (ст. 225)
    21.04.2020(9Б), 22.04.2020(9А)
    Тема: Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ ст. Україна в
    геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперії на зламі
    ХІХ-ХХ ст.
    Д/з опрацювати конспект (група Viber), скласти таблицю «Міжнародні кризи і
    збройні конфлікти на поч. ХХ ст» (Дата Країни-учасниці Причини конфлікту
    (кризи) Хронологія Наслідки)

Біологія:

  1. Опрацювати параграфи 40, 41, 42.
  2. Виписати в робочий зошит основні положення теорії Ч. Дарвіна
  3. Тема Роль палеонтології, молекулярної генетики в обгрунтуванні теорії
    еволюції. Еволюція людини.
    Опрацювати §44,45, в робочих зошитах охарактеризувати відоме на
    сьогодні еволюційне дерево людини.
    Тема Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток
    життя.
    Опрацювати §46,47, виконати завдання с.257-258, проєкт по бажанню.
    Тема Основні групи живих організмів.
    Опрацювати §48, виконати практичну роботу і як підсумок заповнити
    порівняльну таблицю с.263, переглянути презентацію
    http://www.myshared.ru/slide/1243421/
    Тема Огляд основних еукаріотичних таксонів.
    Опрацювати §49, скласти порівняльну таблицю трьох основних царств
    еукаріотів.
    Тема Екосистема. Різноманітність екосистем.
    Опрацювати §50, виконати завдання с.275.
    Тема Харчові зв’язки. Потоки енергії.
    Опрацювати §51, виконати завдання с.279.
  4. Тема. Біотичні, абіотичні та антропічні фактори.
    Опрацювати §53, тести с. 290.
    29.04. Тема. Стабільність екосистем та причини її порушення.
    Опрацювати §54, тести с. 295.
    04.05. Тема. Біосфера як цілісна система. Захист і збереження біосфери.
    Опрацювати §55, 56, Міні-проект с. 305.
    06.05. Тема. Поняття про селекцію. Введення в культуру рослин. Методи селекції.
    Опрацювати §59.
    13.05. Тема. Огляд традиційних біотехнологій.
    Опрацювати §60, 62.
    18.05. Тема. Основи генетичної та клітинної інженерії.
    Опрацювати §61.
    20.05. Тема. Генетично модифіковані організми.
    Опрацювати §63. Як підсумок виконати завдання с. 341-342.
    25.05. Тема. Основні загальні властивості живих систем.
    Опрацювати §64.
    27.05. Тема. Підсумок роботи за рік.

Християнська етика:

  1. Християнські культурні цінності
    опрацювати конспект (https://naurok.com.ua/hristiyanski);
  2. виписати види цінностей;
  3. написати творчу роботу на тему: «Які цінності є пріоритетними в твоєму житті?»
  4. Українські християнські традиції та елементи сакрального мистецтва
  5. перегляд презентації (https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-uroku);
  6. дати відповідь на питання: «Роль та місце сакрального мистецтва в українських традиціях.
  7. Визначні архітектурні церковні пам’ятки України
    – Опрацювати презентацію https://svitppt.com.ua/arhitektura/arhitekturni-pamyatki-ukraini.html
    – написати есе: «Пам’ятка, яка сподобалася мені найбільше».
    2. Християнство в образотворчому мистецтві
    – Опрацювати конспект https://subject.com.ua/textbook/art/6klas_1/26.html
    – Переглянути презентацію https://gdz4you.com/prezentaciyi/svitova-literatura/biblijni-syuzhety-u-hudozhnih-tvorah-15731/
  8. 1. 27.04 Християнство в музиці.
    – ознайомитися з презентацією https://svitppt.com.ua/rizne/hristiyanstvo-v-muzici.html
    – на основі прочитаного написати конспект.
    2. 04.04 Християнство в літературі та сучасному медіа просторі.
    – опрацювати реферат https://works.doklad.ru/view/Kv7wei5X4IE.html
    – переглянути презентацію https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/hristiyanski-motivi-na-urokah-ukrainskoi-literaturi.html
    3. 18.05 Контрольна робота з теми «Молодь і християнська культура».
    4. 25.05 Підсумки роботи за рік

Географія:

  1. 13/03 Народні промисли в Україні. Опрацювати параграф 34. Скласти таблицю «Сучасні центри народних промислів України».
  2. 17/03 Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні. Опрацювати параграф 35. Дати відповіді на запитання стор.194. Користуючись інтернет-джерелами, установіть, де в Україні розміщенні виробничі потужні провідні компанії у рибоконсервній та плодоовочевій промисловості.
  3. 31/03 Виробництво продуктів харчування у світі: сучасні тенденції, вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв’язок з агробізнесом. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світуОпрацювати параграф 36. Дослідження. «Традиційні продукти харчування в Україні та країнах – сусідах»
  4. 03/04 Узагальнення та систематизація знань. Повторити параграф 31-36. Виконати тестові завдання.
  5. 07/04 Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового
    господарства. Види транспорту, їх переваги та недоліки
    Опрацювати параграф 37. Вивчити поняття: транспорт, транспортна
    система, обсяг перевезень, транспортні вузли, транспортна мережа,
    транспортні магістралі, транспортні коридори. Скласти таблицю
    «Переваги та недоліки основних видів транспорту».
    14/04 Транспорт України. Залізничний транспорт-основний вид транспорту
    України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші
    морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні
    вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України
    Опрацювавши параграф 38 та використовуючи карту охарактеризуйте
    особливості транспортної мережі кожного виду транспорту України.
    Результат запишіть у таблиці, яка складається з таких колонок: вид
    транспорту, частка вантажообігу, частка пасажирообігу, найважливіші
    магістралі, найбільші транспортні вузли.
    17/04 Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку
    мереж залізниць й автомобільних шляхів. Найбільші морські порти та їх
    вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу.
    Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори
    Опрацювати параграф 39. З даної теми складіть10 тестових завдань з
    однією правильною відповіддю.
    21/04 Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Світовий ринок товарів та послуг
    Опрацювати параграф 40,41. За останні роки торгівля через інтернет
    зросла. Уявіть, що ви відкрили власний інтернет-магазин. Які переваги та
    недоліки ведення такого бізнесу для власника та споживача ви можете
    назвати?
  6. 28/04 Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники
    розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Туризм в
    Україні
    Опрацювати параграф 42. Розробіть рекламу туризму своєї області для
    іноземних туристів, враховуючи об’єкти культурної та історичної
    спадщини.
    05/05 Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з
    найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО
    Опрацювати параграф 43. Перевірити свої знання відповівши на
    запитання стор. 241.
    08/05 Роль науки й освіти в суспільстві. Особливості наукової й освітньої
    діяльності. Найвідоміші наукові центри у світі та України. Охорона
    здоров’я. . Найвідоміші центри охорони здоров’я у світі та України
    Опрацювати параграф 44. Дати письмові відповіді на запитання 1-5
    стор. 250.
    12/05 Контрольна робота за ІІ семестр
    15/05 Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності.
    Особливості розміщення фінансових установ в Україні
    Опрацювати параграф 45. Дайте визначення поняттям.
    19/05 Аутсорсинг, його переваги й недоліки. Комп’ютерне програмування,
    консультування та пов’язана з ним діяльність.
    Опрацювати параграф 46. Дати письмові відповіді на запитання 1-5
    стор. 259.
    22/05 Узагальнення та систематизація знань
    26/05 Глобальні проблеми людства. Взаємозв’язок глобальних проблем. Роль
    світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв’язанні
    Опрацювати параграф 47,48.
    29/05 Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття
    Опрацювати параграф 49.

Основи здовов’я:

  1. 13.03
    Сучасний комплекс проблем безпеки. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Концепція
    національної безпеки України
    Д/з Опрацювати відповідний параграф. Оформити таблицю «Види і рівні загроз та їхня
    характеристика»
    20.03
    Глобальні загрози породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я.
    Д/з Опрацювати відповідний параграф. Створити презентацію на дану тему
    03.04
    Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України.
    Д/з Опрацювати відповідний параграф. Ознайомитися із законодавчими документами України
    екологічного права

Трудове навчання:

  1. Проект: Вироби в етностилі.
    Технологічний процес оздоблення деталей виробу.
  2. Продовжуємо виготовляти вироби в етностилі.